tirsdag 9. juli 2013

Fangsten fra London

London var bra! Vi gikk gatelangs i solskinnet, og det ble en ny kjole og noen bøker, vi rakk også innom Tate Modern for en dose moderne kunst og The Comedy Club for et stand-up show.


På bildet under poserer en noe indignert pus etter vi kom hjem igjen med shopping-fangsten. Jeg elsker nettet mitt fra Foyles - og ser frem til å ta det i bruk.


Jeg kjøpte en pent innbundet versjon av Fitzgeralds The Great Gatsby i hvitt og gull, jeg tok også med Jonathan Franzens  The Corrections - for jeg likte så godt Freedom. Where'd you go, Bernadette-boken så jeg på billboards med lovord rundt om i London. Reklame fungerer på meg. David Foster Wallace-biografien av D.T Max med tittelen Every Love Story is a Ghost Story ble også med hjem, fordi jeg virkelig elsket den forfatteren.

Gleder meg til å lese og anmelde bøkene her for dere. The Great Gatsby er allerede lest, men jeg kjøpte den fordi jeg liker å ha fysiske kopier av favorittbøkene mine i bokhylla, hadde den bare på iPaden.

Håper dere har en super ny uke og en spennende bok å lese på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS