onsdag 10. juli 2013

Bilder til lesekroken

I søken etter nye bilder til veggene i lesekroken aka leiligheten har jeg kommet over mye fint som jeg vil dele med dere.

Etsy.com er et supert sted å kjøpe litt spesielle ting til hjemmet, det er Society6.com også.  De første bildene er fra Etsy-kunstneren Ryan Sheffield. Bildene koster under hundrelappen pluss frakt. Ja, og moms som eventuelt kommer i tillegg om du bestiller tre eller flere.





Jeg likte også godt bildene til Lucy Stephens som også selges på Etsy for rundt 150 kroner pr. print (uten ramme).

 
 
Ellers har jeg jo helt forelsket meg i The Great Gatsby om dagen, så på Society 6 fant jeg disse fantastiske bildene:



Det øverste er laget av Yo Sb! og kommer i 5 forskjellige størrelser, prisene varierer med størrelsen fra 100-360ish kroner pr. print. Frakt kommer i tillegg.

Det midterste er laget av Alyssa Scott og kommer i 4 forskjellige størrelser, prisene som avhenger av størrelsen varierer fra 100-340ish kroner pr. print. Frakt kommer i tillegg.

Den nederste er laget av GT Richardsen og 4 størrelser som rangerer i pris fra 115-270ish kroner.

Liker alle sammen, har noen av dere noen tips til hvor man kan kjøpe fine litteratur-relaterte prints, så gi meg gjerne beskjed. :)

 

4 kommentarer:

  1. Fint innlegg! Likte virkelig de øverste bildene, men siden jeg er glad i farger må jeg si de fargerike falt også godt i smak:)

    SvarSlett
  2. Forelsket meg fullstendig i det grønne Gatsby-bildet. DET falt i smak! Takk for tips :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den har jeg lurt på å skaffe meg også! Jeg likte fargene så godt.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS