fredag 5. juli 2013

En weekend i London, sånn helt plutselig

Jeg ble invitert med til London for to timer siden og bestemte meg for å bli med. Vi reiser i morgen tidlig før fuglene er oppe og hjem igjen søndag kveld.

På to-do listen for helgen står Tate Modern, Churchill War Rooms, generell by-rusling og park-sitting, shopping (obligatorisk) og kanskje et par av forslagene fra London Booklover's Tour. Mulig Foyles og/eller Daunt Books. Jeg gleder meg!

På reisen skal jeg lese Stephen Kings "Under the Dome".


PS. Jeg skjønner at jeg muligens har dratt den litt for langt med bildekollasjer i det siste, lover bedring.

2 kommentarer:

  1. Åh, det hørtes deilig ut - håper du nyter turen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det var helt supert faktisk! En update kommer.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS