mandag 20. august 2012

Endelig høst!

Jeg føler meg snytt for sommer, likevel er det greit den er over. Høsten er helt klart min favorittårstid. Det regnet jeg for to uker siden irriterte meg over er nå en invitasjon til å krølle meg sammen i godstolen med en god bok og en kopp varm te. Jeg vet det ikke henger på greip, men høsten er best fordi det betyr at man er ferdig med å vente. Hele sommeren er jo bare venting. Vente på bedre vær, vente på ferie, vente på feriepenger, vente på skattepenger, vente på familie og venner som er på ferie. Vente, vente, vente. Så kommer høsten - og det er som et startskudd går av. Som student skal man ha nye fag, nye bøker, kanskje ny leilighet, ny skole - det er som om man endelig kommer igang etter tre måneder med venting. I år er min første høst der jeg ikke er student. Det er litt rart, tror jeg kommer til å glede meg over andre bøker enn pensum når bladene skifter farge og lufta blir kald og frisk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS