lørdag 11. august 2012

Blad i posten vs hente blad på posten.

Å få noe annet i posten enn regninger er alltid god stemning, jeg vil ikke si det er den eneste grunnen til å abonnere på et blad, men tungtveiende er den i alle fall. Jeg får The Economist i posten ukentlig og koser meg med det, men fikk for meg at noe som omhandlet litteratur - det ville være saken. Det er jo endel bra å velge i. Valget falt likevel på en norsk publikasjon, bladet Bokvennen. Bokvennen kommer ut 5 ganger i året og har nylig kvittet seg med møllkule-stempelet sitt. I 2011 ble de kåret til nordens beste kulturmagasin og er helt klart norges største litteraturtidsskrift. Ikke at jeg tror konkurransen er så hard, men hei.

Fordi postmannen ikke mener noen ting passer i postkassa vår (som er en helt normal postkasse) fikk jeg hentelapp. Bladet kan hentes på nærmeste postkontor (andre siden av byen) i postkontorets åpningstid 10-14. Great. Det betyr at den eneste dagen jeg kan hente det er en lørdag, siden jeg - som folk flest jobber ukedagene. Så ei uke går og i dag er det endelig lørdag og jeg skal hente Bokvennen. Gjett hvem som ikke finner hentelappen. Facepalm.


Heldigvis klarer postmannen putte The Economist i postkassen. Hadde jeg fått hentelapp på det en gang i uka, kunne det like gjerne vært det samme med hele bladet.


I dag skal vi forresten på IKEA for å kjøpe mer bokhylleplass. Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS