tirsdag 17. september 2013

Man Booker: Nye regler?

På Facebooksiden til The Man Booker Prize for Fiction ble det i går kveld lagt ut en kommentar på alle ryktene om endring i reglementet. Det bekreftes at det vil bli endringer, og at disse har vært diskutert en god stund. Onsdag klokken halvtreish er de tilbake med mer informasjon om hva endringene vil medføre.

Jeg er spent på hva dette er, jeg har ikke fått med meg noen rykter - så jeg avventer pressekonferansen i morgen. Jeg lurer på om det kommer til å påvirke valget av vinner i år, eller utvelgelsen av nominerte til neste år.



 

2 kommentarer:

  1. Jeg har nettopp skrevet litt om dette selv på bloggen.. the Americans are coming, you know.. skal si det blir store forandringer!

    -- Kjempehyggelig å se deg på Lørdag! Neste gang må vi finne litt mer tid sammen ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi så spennende! Ja men da må jeg inn og oppdatere meg hos deg!

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS