tirsdag 12. februar 2013

Kos på toget

Jeg lo godt da jeg så oppdateringen i snacksautomaten på Oslo S i dag. Pocketbøker, en historisk roman (typisk kvinnebok) og noe som i forbifarten så ut som krim (sikkert ment som et alternativ for herrene) stod pent plassert mellom brus og chips.

Jeg syntes det er fint man ser på helheten i tilbudet. I de nye Flirt-togene er muligheten for å få noen på fanget, eller delta i en stående gruppeklem ganske stor, i allefall i rushen.

Så om du ikke koser deg på toget, har du kun deg selv å takke.

 Jeg har forresten lest den historiske romanen, Saras nøkkel. Den var ikke så verst.


7 kommentarer:

  1. Dette er et utrolig kult initiativ, og du snappet det opp fort :) Bazar sendte ut pressemelding om det i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er skikkelig kult, ikkesant? Jeg var rask på labben her, pendler jo hver dag. :)

      Slett
  2. Jepp, det skulle ha vært kun bokautomater også. Det hadde vært kjekt. Har lest Saras nøkkel jeg også. Jeg likte fortidshistorien, mens den moderne ble litt for pompøs for min del:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det hadde vært noe - men det er vel litt den funksjonen Ark fyller. Selv om det ser ut til å ha blitt lenger mellom Arkbutikkene i det siste. Jeg likte også best fortidshistorien og den biten om fransk politi tenker jeg fortsatt på innimellom.

      Slett
  3. Jeg så faktisk akkurat det samme på Nationaltheatret T-banestasjon i går kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er jo samme automantene. Pleier vanligvis å reise fra nasjonalteateret selv. Fint det at man nå kan betale med kort på automaten, selv om det resulterer i at automaten roper til deg på svensk underveis.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS