torsdag 14. februar 2013

29 og allerede semi-dement

Gjett hvilken artig-Frans som tilbringer mer eller mindre hele gårsdagen med nesen i Collini-saken, fordi den er så spennende - for så å klare å gå fra nevnte bok et random sted i Oslo?

Jada, det er yours truly. Kanskje kjøper jeg den bare til ipaden så jeg kan fortsette å lese allerede i dag.

I dag blir jeg forresten 29 år. Som Mona så fint sa det er det omtrent 150 år i blogger-år, som er litt som hundeår. I går ved midnatt fikk jeg prosecco, roseblader på sengen, gaver og et veldig fint kort fra skatten. Han hadde også vært på posten og hentet ut nye bøker fra Silke og Aschehoug og fått favorittblazeren min renset.

Hurra!

 

8 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med dagen:) Det hørtes ut som om dagen startet bra (midnattsprosecco), men det var kjedelig at du mistet boka! Håper nyrenset blacer og nye bøker veier opp for tapet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det ble en fin dag. Tror jeg skal innom for å hente boka i dag. Fant den ikke på amazon kindle store...

      Slett
  2. Gratulerer så mye med dagen :) Flott dag å ha bursdag på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, kjære du! Ja, bortsett fra at man plutselig må booke bord på restaurant ;)

      Slett
  3. Gratulerer med overstått:-)Bare vent til du blir 32, da kan du kutte vekk semi;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høhø, tenker jeg nok! Takk for gratulasjon, Silje!

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS