søndag 6. oktober 2013

-også en til bokhylla.



Mange av de beste leseopplevelsene mine har jeg på iPaden eller Kindlen. Det har derfor oppstått et slags gap mellom bøkene i bokhylla og bøkene jeg virkelig har satt pris på den siste tiden. Dette skjer jo primært med nyere engelsk litteratur, som jeg kjøper via Amazon. Heldigvis er det lett å fikse. Jeg var innom Akademika, som jeg syntes har veldig gode priser og et supert utvalg og klikket hjem følgende titler (lenket til anmeldelsene mine av dem):

1) Benjamin Hale - The Evolution of Bruno Littlemore
2) Junot Diaz - This is how you lose her
3) Richard Adams - Watership Down
4) Rohinton Mistrey - A Fine Balance (Balansekunst) - erstatte et eksemplar jeg har gitt bort
5) NoViolet Bulawayo - We need new names
6) Ruth Ozeki - A tale for the time being

Ellers kjøpte jeg nylig 1Q84-triologien. Et kjøp jeg var så fornøyd med at jeg kjøpte det som ikke bare en, men to bursdagspresanger i tillegg.

Jeg tror det er ganske vanlig at bokelskere ønsker seg en fysisk kopi i tillegg til den digitale versjonen.

- Kjøper du noen ganger dobbelt opp?

2 kommentarer:

  1. Ja! Jeg kjøper alltid en fysisk utgave dersom jeg har lest og elsket en bok på Kindle, når det er sagt så glemmer jeg stort sett hele tiden at jeg faktisk eier en Kindle, så det går for det meste i fysiske bøker uansett ;-). *svimehue*

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, du er søt da! Men da blir det jo litt som at Kindlen er den digitale backupen av bokhylla di da, og ikke omvendt, slik jeg har det. Det betyr også at bokhylla di stort sett til en hver tid inneholder favorittene dine, noe som jo er et pluss.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS