mandag 14. oktober 2013

Man Booker og fangsten fra postkontoret

Allerede i morgen får vi vite hvem vinneren av Man Booker-prisen 2013 er. Clementine og Line er på plass, og har i dag vært tilstede under høytlesningen.  Clementine har skrevet et innlegg om akkurat dette, som er så godt skrevet at man får følelsen av å ha vært der. Om du i likhet med meg er ganske nysgjerrig - kan du se streamen fra Southbank her:



Fredag inviterte Bjørg fra Mellom Linjene til ost og vin, Elin fra Bokelskerinnen  var også der. Det ble en hyggelig kveld, der jeg fikk tips til bøker jeg kunne tenke meg å lese. Fikk også en totaloversikt over bokbloggere i Norge. Det er 150 registrerte bokbloggere, og av disse er 100 aktive - rundt 50 var med på bokbloggertreffet i Oslo i høst.

Lørdag er postkontor-dag, og forrige lørdag var intet unntak. Jeg hentet et par leseeksemplarer, en ny kjøkkenklokke fra Etsy, "The Great Gatsby"-printen og "Trust me you can dance, vodka" -printen fra Society6 og visittkortene jeg bestilte til bloggen. Ble veldig fornøyd med visittkortene som jeg bestilte fra Moo. Neida, jeg er ikke sponset. Jeg bare tracker kilder.

Tenkte å vise dere visittkortene:

2 kommentarer:

  1. Wow, så kult med visittkort! Leker litt med tanken selv.
    Håper forøvrig jeg får blitt med ved neste korsvei :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå må jeg bare huske å ta dem med. De står i bokhylla hjemme - og der treffer jeg jo ikke så mange folk... Det hadde vært hyggelig å sett deg igjen, det er litt snakk om et julebord for bokbloggere.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS