søndag 1. mars 2015

Lest i februar 2015

Denne måneden ble det fem bøker, noe som bringer totalen opp til elleve så langt i år. I tillegg har jeg lest Our Mutual Friend, men den er jeg ikke ferdig med før nå i mars. Jeg har imidlertid skrevet to deloppsummerings-/diskusjonsinnlegg av Book the first, og Book the Second.
 
Februar var en herlig måned, høydepunkter verdt å nevne var: Tvangslesing på Oslo Mekaniske (rekordoppslutning), shopping i Amsterdams bokbutikker og Sara Stridsberg på Litteraturhuset.

Tvangslesing i dunkel belysning på Oslo Mekaniske Verksted.

Undertegnede utenfor ABC i Amsterdam (på sin 31. fødselsdag)
 
 
Dette er bøkene jeg leste i februar:
 
 
  1. Lars Fr. H. Svendsen - Arbeidets Filosofi
  2. J.K. Rowling - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (3)
  3. Jenny Offill - Dept. of Speculation (Folio Shortlist 2015)
  4. Ben Lerner - 10:04 (Folio Shortlist 2015)
  5. Neil Gaiman - The Sleeper and the Spindle

2 kommentarer:

  1. God reklame for Tvangslesekafeen disse bildene dine. Ser både effektivt og koselig ut.
    Svært effektiv måned. Stridsberg. Trip og Bursdag. Gratulerer. Har ennå ikke rukket over Offhil, men det blir med tiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra saker, neste gang kan jeg ikke være med. men jeg gjør comeback i april.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS