tirsdag 13. januar 2015

Tvangslesing - januar

Vi møttes for andre gang for tvangslesing på Oslo Mekaniske Verksted. Denne gangen hadde Oslo-delegasjonen 4 oppmøtte:

- Generalen, Ingalill som leste  Jane Austens Persuasion og en biografi om Chaplin
- Elisabeth som leste Jane Austens Persuasion
- Line som leste The God of Small Things av Arundhati Roy.
- og jeg, som fortsatt leste War and Peace av Leo Tolstoy (le sigh).



Neste gang vi møtes blir 12 februar fra klokken 16ish. Ønsker du å bli med? Da kan du ta en titt på facebookgruppa eller du kan kontakte generalen selv.
Noen som vet hva oppmøtet var i de andre store byene?

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var veldig hyggelig :) Supert valg av sted.

      Slett
  2. Det er ikke måte på hvor stilfullt og fornemt lesing ser ut på dette bildet. Noterer meg at kindle dog ser litt outaplace ut. Noterer meg at jeg må ha med noe tjukt, fargerikt og med store bokstaver neste gang.
    ( - det ble ikke så mye som et ord Chaplinlest - dessverre.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fornem stil kler en general! Ikke noe galt i Kindle, ser du. Selv om det er noe vanskelig å se hva du leser... Det ER mulig å gå til cover-page på Kindle da...!

      Slett
    2. Kindle ser da aldri outaplace ut. Så ble det Austinlest da. Det er jo veldig bra!

      Slett
  3. Vi var tre stk i Stavanger. Pia, Astrid Terese og jeg. Veldig trivelig! Mer lest denne gang - vi holdt i over 4 timer, men også mer dialog i etterkant. Veldig trivelig! Neste gang er det Pia som har ansvaret i Stavanger, for da er både Astrid Terese og jeg bortreist. Satser da på at Karete, Elida, Inger Elin m.fl. får anledning og at vi i mars kanskje blir fulltallige?

    Så veldig hyggelig ut på Oslo Mek.Verk. Vi hadde også 2 x Persuasion, og biosirkelbøker er nå avklart. Ikke måte på hva vi får gjort på en tvangslesekafé -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for update, Marianne. 4 timer! Dere er noen lean mean reading machines i Stavanger altså. Jeg kastet inn håndkleedet etter to timer. Hvorav iallefall 30 minutter var koseprat.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS