mandag 19. mai 2014

Betatt av the Goldfinch

Det er et kvalitetstegn når du misser bussholdeplassen din, fordi du er så oppslukt av boka du leser!
Jeg er 2/3 inn i The Goldfinch om dagen og klarer knapt å legge boka ned. Det er veldig godt å engasjeres slik av en bok, for det er en stund siden sist! I mens dere venter på en anmeldelse oppfordrer jeg på det sterkeste å lese Clementines uortodokse anmeldelse, formulert som om hun var Donna Tartts redakør. 



Håper forresten dere hadde en flott 17.mai, Om Facebook er representativt - kan man anta at det ble barnetog og pavlova i rødt hvitt og blått på de aller fleste. Selv nøyde jeg meg med pavlova og bevitnet barna på NRKs fantastiske 17.maidekning som en annen gammel skrump.



På kattefronten er det sakte men sikker bedring. De to er fortsatt ikke hjertevenner, men kan nå i det minste oppholde seg i stua samtidig uten fresing. Men om Kasper er kjølig, kommer iallfall den nye pusen og Grumpy Cat overens.


- Ønsker dere en god ny uke og masse leselyst!
 

4 kommentarer:

  1. Å glemme å gå av bussen er et godt tegn, klikker meg videre på linken du deler og ser om dette er noe for meg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for lenke, Linn, og er så glad for at du koser deg med The Goldfinch. Den første delen er fantastisk :-) Jeg forstår hva du mener med oppslukende, fordi boken er virkelig slik.
    Gratulerer med ny pus.. det går seg nok til etter hvert med de to.. Utrolig søte! Ønsker deg en fin uke. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den var velfortjent, tror det er noe av det beste jeg har lest på en bokblogg. Jeg er i siste delen av boken nå (er på 95 %) og jeg kan ikke forstå hvorfor Theo ikke lærer i relasjonen med Boris. Det er helt utrolig frustrerende hvor mye rot de lager for seg selv. Det går heldigvis bedre og bedre hver dag med de to pusekattene. En god uke ønskes deg og!

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS