mandag 6. januar 2014

Litt oppstartsproblemer

Det går ikke sånn kjempebra med lesingen om dagen - men det går betydelig bedre enn det gjør med jogginga! I går fortalte Nike appen meg at det var 123 dager siden forrige løpetur, og at jeg dessuten løp saktere og kortere enn noen gang. Men tilbake til lesinga.

Jeg er inne i en TV-serieperiode, og har skaffet meg både Netflix og HBO Nordic abonnement. Først var det House of Cards, så var det Orange is the New Black, etterfulgt av The Newsroom, og nå har jeg begynt å se Girls. I tillegg sliter jeg litt med leselysten. Ingen av bøkene jeg starter på fanger interessen min.



 

9 kommentarer:

  1. Vi så House of Cards ferdig i helga. Så bra! Gleder meg til sesong to 14.februar :-). Orange.... og Girls er også veldig gode.
    Håper leselysten kommer snikende snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ooh, jeg har ikke sett ferdig House of Cards enda. Ser den med en venn, så det gjør at jeg må holde litt igjen. Håper leselysten kommer tilbake snart jeg også. Slik det er nå dytter jeg meg gjennom en Chuck Palahniuk bok.

      Slett
  2. Det er lov med variasjon vet du! Du har lest masse i 2013 så det er ikke rart du trenger tid til å summe deg :)

    SvarSlett
  3. Det er bra å variere! Og film og serier er kjempefint. Har ikke den store leselysten sjøl akkurat nå, men det er nok fordi de fristende bøkene ikke er her! Noen ligger hjemme, mange er på biblioteket, og de fleste er i bokhandelen.!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, bokhandelen! Har du forresten sett at Platekompaniet har blitt ganske gode på bøker? På Oslo S har de flere av årets Bookernominerte til 79 kr.

      Slett
  4. Slik hadde jeg det i flere måneder nå i høst og vinter. Tror ikke jeg har fullført en bok etter oktober, før nå i januar. Ikke noe gøy. Men leselysten kommer tilbake heldigvis, og for deg sikkert raskere enn for meg. Jeg deltok i et lesemaraton på lørdag, og leste ferdig to bøker og i tilsammen ca. 16 timer (forsøkte meg ikke på 24 denne gangen). Nå er leselysten sterk og tilbake.

    Kos deg med tv-seriene og husk at trikset for å få leselysten tilbake ofte er å begynne med noe du vet er bra. For meg fungerte det å lese Tolkien!

    SvarSlett
    Svar
    1. Lesemarathon har jeg ikke hørt om, for et herlig konsept. Takk for godt tips!

      Slett
    2. Jeg og noen andre bloggere arrangerte lesemaraton for norske bloggere i 2011, jeg tror vi må forsøke å gjenta suksessen snart.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS