lørdag 15. september 2012

Bokbloggtreff i Oslo

Bokbloggere fra hele landet var samlet i Gyldendalhuset i dag, for mingling, debatt og middag. Mange møtte opp, alle var veldig hyggelige. Jeg hadde gru-gledet meg litt til å møte alle sammen. Forlagene var også godt representert og snakket kort om deres relasjon til bokbloggerene. Det var også et imponerende bord med bøker vi fikk plukke fritt fra.

Etter noen timer snek jeg meg ut. Jeg er ikke så god med store folkemengder. Særlig ikke når alle er ukjente. Jeg noterte meg derimot en rekke navn på spennende mennesker og blogger som jeg har besøkt etter jeg kom hjem. Det artige (eller triste?) er at jeg kan lese at veldig mange satt med samme følelser som meg ang. dette å treffe mange nye mennesker. Det var forventninger, men mange gruet seg også litt. Jeg syntes folk håndterte det godt.

Tusen takk til arrangørene!



20 kommentarer:

  1. Hadde gledet meg masse til bokbloggertreffet og fikk ikke møtt så mange som jeg kunne hatt lyst til - skulle hatt lengre tid sammen.

    Kom til treffet med positive sommerfugler i magen, og ser fram til flere treff : )

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok ikke siste gang bokbloggerne treffes, arrangementet var jo helt klart en suksess. Hvilken by holder du til i?

      Slett
    2. Ja virkelig - mangfoldige klapp til arrangørene : )

      Bor i Oslo, nærmere bestemt Grunerløkka - enn du?

      Slett
    3. Jeg har akkurat flyttet til Drammen. Det var så langt mot Oslo jeg fikk med Sandefjordingen min.

      Har iallefall lagt deg til i favoritter så jeg kan følge bloggen din :)

      Slett
    4. Papirbredden er et flott bibliotek og boligprisene i Drammen er i tillegg hakket lavere enn her i Oslo : D

      Blir spennende og hyggelig å følge deg fremover - du er allerede på hjem-listen min : )

      Ha en fin dag og uke : ) Drar til Tyrkia på fredag med mannen min og våre to sønner - vi skal i familiebryllup så det blir stas : ) Blir kanskje ikke anledning til å blogge da, får se ; )

      Slett
  2. Takk for i dag! Veldig hyggelig å hilse på deg :) Ble kanskje litt mye for noen og en hver? Jeg hadde veldig lyst å få med meg hele debatten men rakk ikke da jeg måtte nå et fly.
    Men veldig spennende med bokbloggtreff!

    Synes også du har en fin blogg. Du har også et skikkelig talent for tegning! Streken din liker jeg veldig godt! Pantone-tusjene dine får det for øvrig til å krible i fingrene mine...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karete, så hyggelig at du stikker innom bloggen min. Du var en av de jeg fikk snakket mest med i går, og selv om det var awkward (har vi et godt norsk ord for det?) og jeg bablet i vei (nervøs!)syntes jeg det var veldig hyggelig å treffe deg. Takk for skryt for strekene. Finn frem tusjene dine og tegn litt du også da! Hadde vært veldig gøy å se noe du har laget. Har du det på nett?

      Slett
    2. Ingenting lagt ut på nett men kanskje det kommer i fremtiden?

      Var veldig fint å "babble" med deg ;) syntes egentlig vi klarte oss fint. Hvert fall med tanke på at jeg egentlig ville legge meg syk og ikke delta.

      Ved neste bokloggtreff vil vi jo være "gamle kjente" og det blir nok mindre skummelt da :)

      Ha en flott søndag!

      Slett
    3. Ja, det hadde vært stas. Vet du jeg fikk migrene underveis fordi jeg ble så stressa, haha. Ikke bra.

      Neste gang blir nok mindre skummelt ja. Håper du har en super søndag også!

      Slett
  3. Det var veldig hyggelig å møte deg - jeg håper dette gjentas!
    Så blir det kanskje litt mindre skummelt neste gang? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, veldig hyggelig å møte deg og! Ja, det blir nok mindre skummelt neste gang - det hjelper med noen kjente ansikter. :)

      Slett
  4. Mmm.... det er her du har din krok på nettet deg - så fin blogg! Har lagt deg til bloggrollen min. Gleder meg til å se deg ved neste anledning og takk for gode ord om arrangementet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Knirk! Dere gjorde en super jobb med arrangementet, det skal dere ha masse skryt for! Håper på å se deg igjen om ikke så alt for lenge.

      Slett
  5. Fine bilder fra bloggtreffet:-) Jeg får holde meg frisk neste år slik at jeg kan reise over. Spennende bøker du hadde plukket med deg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Aw, stakkar! Jeg leste på bloggen din at du ikke var i form. Er en del som hangler om dagen. Så bra som dette bokbloggertreffet var kan jeg ikke se for meg at det blir så alt for lenge til neste gang det blir samling!

      Slett
  6. Veldig hyggelig å hilse på deg, har også lagt deg til på blogglisten min. Det fines med sånne treff er at man oppdager nye og spennende blogger! Også så fint med så mange bilder fra treffet.

    Miss Peregrines home - boken har jeg lyst til å lese etter hvert også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig med kommentar fra deg, elsker bloggen din! Ja, jeg gleder meg også til Miss Peregrines home-boken. Må bare komme meg gjennom shortlisten til Brooker-prisen først.

      Slett
    2. Jeg er veldig glad for at jeg oppdaget din blogg også, ser frem til å følge deg videre. Jeg synes det er supert å følge med på dere som leser Booker - bøkene, da føler jeg at jeg får litt oversikt over den.

      Slett
  7. Ps: Jeg vet ikke om det er satt på med vilje, men når du har ordgodkjenning på kommentarer tar det tid å poste en kommentar fordi noen av ordene som vises ikke alltid er like lette å tyde. Det går an å slå det av inne på innstillinger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, nei - den visste jeg ikke at var på og den har irritert meg hos andre, så tusen takk for at du sa i fra. Den er fjernet nå.

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS