mandag 17. juni 2013

En uke i Vilnius

Nå har det vært stille fra meg en god uke, og det beklager jeg! Jeg skulle selvfølgelig fortalt dere at jeg har vært på ferie ei uke. Jeg har kost meg i Vilnius og vandret gatelangs på jakt etter kupp og opplevelser. Fant begge deler.

I mens jeg har vært på reise har jeg kost meg med to bøker, som det snart kommer anmeldelse av. Gillian Flynn imponerte meg veldig med Flink Pike (Gone Girl), så jeg leste Mørke Rom av henne. Jeg har også lest I en annen verden av Grace McCleen. Omtaler er rett rundt hjørnet!
 

4 kommentarer:

  1. herlige bøker, herlige bilder.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk Anita, det ble ikke store oppdateringen - for jeg tenker jeg ikke ønsker å "smusse til bloggen" med for mye om meg selv og hva jeg driver med utover å lese.

      Slett
  2. Der har jeg bodd. Vilnius er en deilig by!

    SvarSlett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS