lørdag 4. juni 2011

N. Hemmingson - Jeg er kjæresten din nå

Dagen begynte på Litteraturhuset. Herlig cafe, men er det noen som har lykkes i å finne annet enn shitty svensk litteratur i de bokhyllene? Ser Jan Thomas der oftere enn en god bok. Then again, det er kanskje noen som tar med seg de gode bøkene når de går.

Dette innlegget skal likevel ikke handle om litteraturhuset, men om boken jeg fikk av Steffen & Guro - Jeg er kjæresten din nå. Bare tittelen er hysterisk.

Tittel: Jeg er kjæresten din nå (2008)

Forfatter: Nina Hemmingson

I et nøtteskall: Svensk, men hører ikke hjemme på litteraturhuset av den grunn. Morsom tegneserie med substans.

Favorittutdrag: finner ingen av favorittutdragene mine nå, men her er i allefall et utdrag:


Tanker i ettertid: Jesus, hvor skummelt er det ikke at jeg finner igjen egne tankerekker i denne boken? Nåvel, det er vel litt av sjarmen.

Anbefales: Maria Mena og alle andre som syntes livet er vondt og vanskelig uten å evne å ta seg sammen.

Karakter: A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS