fredag 27. juli 2012

Litteraturinspirert mote - Mulberry F/W 2012

Bladde i danske Eurowoman på vei inn til jobb i dag, da jeg kom over den nye Mulberry-kampanjen. Høst-vinterkolleksjonen til Mulberry er inspirert av boken/filmen - Where the wild things are. Jeg elsker når mote finner inspirasjon i bøker!


Her er forøvrig kolleksjonen - Where the wild things are, Mulberry F/W 2012. Loves it!


Where the wild things are er - sammen med den lille prinsen - kanskje den fineste barneboken jeg vet om. Mulberry gjør mye riktig om dagen - de har jo dedikert en egen veske til favorittartisten min om dagen, Lana Del Rey også. Stopper der. Er tross alt ikke moteblogger jeg er.

Om du ikke har lest den; anbefaler jeg forresten boken på det varmeste;



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS