tirsdag 10. juli 2012

gyldig sommerfravær

Det har vært et par hektiske uker. Eller. Uka på cruise i middelhavet var ikke så hektisk, men det var litt vrient å komme på nett. Jeg koste meg med Shantaram. Har igjen under 10 sider, så bokanmeldelse kommer snart.
Slik så min koffert ut inni

Jeg hadde også med meg bøker på iPaden, men det ble papirboka som var det foretrukne valget ved bassenget, det var så vått og så mye sol. Man trenger heller ikke tenke seg om så mye før man går fra ei papirbok på solsenga.
Jeg kjøpte nytt iPadcover på Kastrup. Elsker det!
 Uansett, dette er ikke et innlegg der jeg skryter av de tekniske duppedingsene mine. Dette er innlegget der jeg skryter av ferien min. Hele uka, haha.

kjæresten og meg på flyplassen i Køben. Jeg var superblid etter litt shopping, Kastrup er et av favorittstedene mine å shoppe. Oslo City har ingenting på Kastrup.

Fra Kastrup fløy vi til Roma og tok toget til Genoa der Mariner of the Seas ventet. For en båt!

et av flere basseng, vi fant et område uten barn, hihi!



Jeg fant et bibliotek! Vi hadde lugar med balkong rett ved biblioteket.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS