onsdag 6. august 2014

Lest i juli

Juli har vært den absolutt beste lesemåneden hittil i år! Jeg leste to bøker jeg vurderte til en A (jeg tror jeg hadde 5 A'er av 70 bøker i fjor). Her er en oversikt over antall sider som er lest pr. mnd. hittil i år - man kan se sommerferieeffekten. Ja, jeg liker Excel. Ikke mobb.




I juli har jeg lest:



Det var bare gode leseopplevelser denne måneden - favorittene mine ble The People in the Trees og The Narrow Road to the Deep North. Det var deilig å komme i gang med Man Booker Longlist-lesingen. Det er virkelig årets litteraturbegivenhet, for meg.


  Forfatter Tittel År Sideantall
1 . H.Yanagihara The people in the trees 2013 384
2 . K.Atkinson Life after Life 2013 545
3 . D.Eggers The Circle 2013 508
4 . M.Jergovic Sarajevo Marlboro 2012 217
5 . C.N Adichie Amerikanah 2013 549
6 . R. Flanagan The Narrow Road to the (MB) 2013 464

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS