onsdag 9. mai 2012

Jeg skal lage en bok clutch ala Olympia Le-Tan

Min indre bibliotekar har ønsket seg en Olympia Le-Tan bok-clutch i over ett år nå, men lommeboka mi sier nei. Herlighetene begynner på rundt 13oo euro - i overkant av 9800 kroner, og for de pengene blir det nok fort heller en Mulberry, eller en reise, eller 180 kindlebøker på Amazon. Uansett, la meg vise dere noen bilder så dere forstår hva jeg snakker om.


Fantastiske, ikkesant? Så jeg gjorde litt research (eufemisme for googla det på 2 minutter) - og fant en oppskrift på hvordan vi kan lage våre egne fantastiske bok clutcher. Jeg gleder meg til å dra på sommerfest med bok clutch! Første steg er jo å bestemme seg for en hard cover bok man vil lage veske av. Jeg humret litt ved tanken av å entre en fest i sommerkjole med EU law under armen, eller kanskje Atlas Shrugged. Kjæresten min mente Atlas Shrugged ville være provoserende for noen. Selv om jeg syntes det er et bedre argument for enn mot, gikk jeg bort fra Atlas Shrugged og landet på at det må bli en bok av David Foster Wallace, min favorittforfatter. På den måten blir vesken ekstra personlig, ja - mer personlig enn om det var en gammel klassiker, som Olympia Le-Tan clutchene er basert på. 


 Dette tror jeg blir perfekt! Jeg oppdaterer dere med resultat når jeg er ferdig.

Kunne du tenkt deg en bok clutch, og om så - hvilken bok ville du brukt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS