onsdag 30. mai 2012

Det er 100 år siden Titanic sank, da passer det bra å dra på cruise

Ferien er bestilt og betalt. Jeg skal for første gang prøve meg på cruiseferie, sammen med min kjære skal jeg Middelhavet rundt med RCCL i midten av juni. Jeg fikk litt kalde føtter da jeg leste at man legger på seg en halv kilo dagen på cruise, men hei. Jeg pakker joggesko i tillegg til bøker og håper på det beste.



Sånn apropos bøker, jeg handlet inn til ferien på Amazon.com i dag. Nevermind at jeg bare skal reise bort i ei uke, liksom - nå har jeg omlag 4500 uleste sider fordelt på 9 bøker å lese på. Jeg har kjøpt;
  • Dear Lilly av Peter Greyson
  • Beautiful Disaster av Jamie McGuire
  • The Long way home av Karen McQuestion
  • Fifty Shades Trilogy av E.L James
  • The fault in our Stars av John Green
  • Game of Thrones: A song of ice and fire: Book one av George R.R Martin
  • og til slutt The Tigers Wife av Tea Obreht

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS