mandag 7. mai 2012

Jeg elsker Quora

Det var Martin i Nordaaker, som i et herlig avbrekk fra ITpraten som vanligvis dominerer lunsjpausene spurte meg om jeg hadde kjennskap til Quora. Det hadde jeg ikke da, men jeg er takknemmelig for at han ga meg en heads up. Derfor tenkte jeg å spre ordet. Det er noen virkelig gode litteraturdiskusjoner der. 

What was it like to take an English class taught by David Foster Wallace?
How much character development is it in Lolita?
What is the best selling book of all time?
What does Haruki Murakami think about religion?

Dette er noen av spørsmålene du kan lære mer om på Quora.


Best av alt, du kan stille dine egne spørsmål der - og få skikkelig gode svar. Quora inkluderer forøvrig langt flere områder enn litteratur. Her kan du lære noe nytt om det aller meste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS