mandag 2. april 2018

Lydbok og Minty Breeze i påsken


Det har vært stille fra meg i påsken. Sorry! 

Jeg har hatt maling på fingrene og sett tidenes påskevær fra innsiden av leiligheten med malekosten i hånden. Vi skal selge leiligheten og gjør den klar for fotografering og visning. Minty Breeze everywhere (elsker den fargen)! Oppsiden er at jeg har hørt lydbok imens jeg har arbeidet. 


Jeg ble endelig ferdig med Little Women som Labbens lesesirkel leste januar. Omtale er rett rundt hjørnet. Jeg er også halvveis ut i A Story of a Brief Marriage av Anuk Matthew. Den er forferdelig trist og nummen på samme tid om folkemordet på den tamilske minoritetsbefolkningen i Sri Lanka.

Ellers håper jeg at dere har hatt en super påske. Noen som leste noe bra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS