tirsdag 25. oktober 2016

Hvem vinner Man Booker 2016?

Blogger fra mobilen på en hytte uten wifi, så skal fatte meg i korthet. Sjekker Twitter med jevne mellomrom for å se om man booker har annonsert noen vinner enda. I dag er dagen! I år har jeg ikke lest alle de kortlistede bøkene. Jeg har lest Do not say er have nothing, His Bloody Project, Hot Milk og er halvveis inn i All that Man is. Jeg har likt alle disse, men favoritten er His Bloody project som jeg synes var fantastisk drivende. Jeg tror kanskje det er Thien som vinner. Jeg har ikke lest the sellout eller Eileen, men kunne tenke meg å lese begge. Hvem håper dere vinner?

1 kommentar:

  1. Det blir ikkje annonsert før nærmare kl 22 i kveld, så hold your horses. Eg har lest lite Booker i år, men har litt tru på Thiens bok eller His Bloody Project.

    SvarSlett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS