mandag 1. oktober 2012

Velkommen oktober!

Jeg gleder meg over ny måned og nye muligheter - siden det er både den første og mandag har jeg selvfølgelig begynt et nytt og bedre liv (forsøk nr 548).

Bøkene jeg har skaffet meg som jeg skal kose meg med i november er:
Alison More - The Lighthouse (Booker list)
Jeet Thayil - Narcopolis (Booker list)
Hilary Mantel - Bring up the bodies (Booker list)
Linnea Myhre - Evig Søndag

også har jeg et par andre liggende som jeg kanskje sper på med om det går raskere med lesingen enn jeg hadde tenkt. Deler også noen andre kjøp med dere: (neida, jeg skal ikke starte moteblogg).


Hvorfor jeg er blakk...

4 kommentarer:

  1. Her går det i Booker ser jeg. Gleder meg til å lese omtalene dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er på nest siste boken på shortlisten nå. Det har vært variert og spennende lesning.

      Slett
  2. Fine anskaffelser, klærne også :) Jeg elsker sko, og de støvlettene var skikkelig fine. Håper du får en flott oktobermåned!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar. Gode ønsker for oktober, også til deg!

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS