fredag 19. oktober 2012

Disse skal jeg kose meg med i høst!


8 kommentarer:

  1. Fluenes Herre er en av mine favoritter. Den er fantastisk, men også veldig nifs. Man blir ikke uberørt av å lese den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så filmen på ungdomskolen, på tide å få lest boken. Gleder meg masse.

      Slett
  2. To kill a mockingbird er en sånn bok som jeg har hatt planer om å lese i årevis, men som jeg aldri har fått lest. Gleder meg til å høre hva du synes om den - så får jeg se om det får meg til å plukke opp boka. Den står i hylla nemlig. :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg forsøker å kvotere inn noen klassikere om dagen og tenkte denne måtte leses. :)

      Slett
  3. To Kill A Mokingbird syntes jeg var både vond og vidunderlig. Anbefales :) Lord of the Flies har jeg lest, det er vel litt over ti år siden nå. Selv om jeg godt vet hva boken handler om kan jeg ikke si at jeg husker så mye av den lesningen. Boken står fortsatt i bokhyllene og er blant bøkene jeg godt kunne tenke meg å få lest igjen.

    Kos deg med høstlisten din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennende, ligger en anmeldelse på bloggen din, eller leste du den før du begynte å blogge? Alltid gøy å lese anmeldelser av bøker man selv har lest nylig.

      Slett
    2. Den ligger på bloggen :) Jeg blogget om boken for tre år siden og skribleriene mine om boken finner du her.

      Slett
    3. Etter å ha lest den gleder jeg meg masse!

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS