fredag 29. august 2014

Man Booker live fra London i oktober

Jeg er like glad som en spurv med en pommes frites! Det er fordi jeg har fått fri fra jobben slik at jeg kan dra på Man Booker høytlesningen mandag 13 oktober i London. Jeg er også fornøyd fordi jeg fant et hotell i London uten vegg til veggteppe som ikke tømmer kontoen helt. Det er ikke så lett.



I London skal jeg:
- Drikke te og spise kake med en bok som selskap
- Lete etter en ny drakt til jobb (Next pleier å ha en del fint)
- Svinge innom Tate Modern
- Lete etter små sjarmerende bokbutikker
- Treffe Clementine og kanskje noen flere norske bokbloggere for Man Booker høytlesningen

Hurra hurra!

 

5 kommentarer:

  1. Å, misunnelig! Eg får ikkje fri, og håper eg kanskje klarer å planlegge ferien litt betre neste år :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tar gjerne en kopp te i London med deg, neste år!

      Slett
  2. Svar
    1. Jeg og, tusen takk for at du ordnet denne muligheten for meg!

      Slett
  3. Oi, dette hørtes deilig fint ut!

    SvarSlett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS