onsdag 16. april 2014

Påskeferie!

Hadde min siste dag på jobb i dag, så nå er det offisielt påskeferie. Det har vært litt stille fra meg i det siste. Det er fordi:

a) jeg har lest meg litt inn i minst 5 ulike bøker - og sliter litt med å lese ferdig noen av dem (ugh...)
b) jeg trenger to hender for å skrive, og jeg har hatt den ene handa i påskeegget siden forrige helg.
c) jeg har snekret 35 kvadratmeter terrassegulv.

Når det gjelder sistnevnte er jeg ganske stolt av meg selv. Kenneth (aka. mannen som leser i senga mi, aka kjæresten) gjorde sant nok mesteparten av arbeidet, men hei. Jeg var til god hjelp. Liker jeg å tro. Jeg har skaffet en daybed til lesing, kattekosing og generell rulling/latskap og en rottingsofa til grillmatkonsum, eventuelle gjester og sitting i 90 graders vinkel. I dag skal jeg ut for å kjøpe planter.
Jeg har allerede to bambusplanter i plast, og håper å heve ambisjonsnivået noe ved å innføre noen levende planter.

Bilde: We heart it
 Fredag reiser jeg til København. Det gleder jeg meg til. Jeg regner med å besøke noen av byens bokhandlere - Eira har anbefalt Rubæks Bøger. Om noen har andre anbefalinger hører jeg gjerne fra dere!

God påske, måtte sola skinne, marsipanen nytes og påskelektyren være altoppslukende. Stor påskeklem!
 

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du er klar for sommeren. Kunne ikke annet enn flire av at du bare har hatt en hånd tilgjengelig den siste uken :) Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. NM i sent svar på kommentar, håper du har hatt en super påske selv :)

      Slett

 
BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS